Forum -=Moto Krasnystaw=- Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Tigra!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=Moto Krasnystaw=- Strona Główna -> HYDE PARK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thomsonicus
Administrator



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 26 Paź 2013 9:39     Temat postu: Tigra!

Lecę dalej z interesem. Czarna Tigra.
Wyżebrałem komplet zimówek i lekką zniżkę ceny. W sumie to nieźle, za kasę za Lanosa kupiłem Tigrę i jeszcze mi zostały dwie stówy.
Ogólnie auto takie sobie. Rdzewiuch. Błotnik jeden zmasakrowany już przez rudą, raczej nie ma nawet co szpachlować tylko wyciąć i wyrzucić. Druga strona też już zaczyna, to samo przy guziku od bagażnika. Podłoga z licznymi dziurami. Progi również... czyli bez lipy. Mechanicznie OK, zawias nie puka, nie stuka. Silnik fajnie się kręci... i nie za bardzo chce schodzić z obrotów. Stoi ciągle 1500-2000 rpm, zarówno na gazie jak i na benzynie to samo. Trzyma obroty ciągle.
Tuningowany. Tia... allegro przyjacielem tuningowca. Lampy trochę wiejskie, z tymi "ejndżel ejsami", w nocy nie świecą. Rzucę okiem jeszcze jakie siedzą żarówki, bo też mam wrażenie, że będą "Xenon max-power HID madafaka 3000". Lusterka też trzoda troszkę, M3. Są małe i reguluje się je za pomocą ręki, czyli jak w maluchu - opuszczasz szybę i łapiesz szkło.
Ponadto, podczas powrotu z Radzynia Podlaskiego, w okolicy Lublina zaprotestowała instalacja gazowa. Coś szarpnęło, silnik przełączył się na Pb i od tamtej pory jeździło na benzynie. Na przełączniku cisza - żadna żarówka się nie świeciła. Tutaj z pomoca przyszedł Kuba [link widoczny dla zalogowanych] któremu serdecznie dziękuję za pomoc - od naprawy śmiga jak złoto.

MODEL: Opel Tigra, 1995
SILNIK: 1389 cm3, 16v ecotec, R4
UKŁAD DOLOTOWY: standard, z mieszalnikiem od LPG
UKŁAD WYDECHOWY: pierdzący tuningowy standard
ELEKTRONIKA: standard
UKŁAD NAPĘDOWY: standardowy manual 5 biegów
ZAWIESZENIE: chyba -30 mm
UKŁAD HAMULCOWY: standard, przód tarcze wentylowane, tył bębny; bez ABS
BODY KIT: światła angel eyes; lusterka a'la M3; nakładki na progi standardowe
ŚRODEK: standard, rodem z Corsy
CAR AUDIO: Pioneer jakiś ładny i 4x głośnik
DODATKOWE: jeszcze nie wiem
MOC: 90KM/6000 rpm, 125Nm/4000 rpm
PLANY: ; naprawić przepustnicę, ogarnąć
ZDJĘCIA:



Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
Administrator



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 29 Paź 2013 7:27     Temat postu:

Fotki














Antena madafaka po całości Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
Administrator



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18 Lis 2013 20:12     Temat postu:

Apdejt madafakerskiego wehikułu.
Wymieniłem opony. Na zimowe. Założyli źle (para po bokach) i musieli poprawiać. Warsztat u p. Kalmana w Krasnymstawie jest pełen partaczy i obiboków.
Dzisiaj dostałem duplikat dokumentu od butli LPG. Kiedy kupowałem auto to się okazało że gość zgubił. Było normalnie wbite w dowód, tylko legalizacji którą trzeba okazać przy badaniu tech. brakowało. Robi się wpłatę na konto Transportowego Dozoru Technicznego, wypełnia kwitek i wysyła do TDT odpowiedniego dla danego producenta butli. W moim przypadku butla jest firmy BORMECH z Gdańska. Tam też wysłałem list priorytetowy i w niecały tydzień mam duplikat dokumentu już u siebie. Gdyby ktoś kiedyś szukał, to wszystkie informacje są na linku poniżej. Trzeba na kwitku podać producenta, model, rok produkcji i numer seryjny. Mój zbiornik oczywiście był tak oznaczony, że wszystko zasłaniał elektrozawór na butli. Jedyne wyjście to było zrobienie sondy - wsadziłem telefon i nastawiłem pstrykanie zdjęć co 10 sekund. Po ok. 100 zdjęciach miałem już numer seryjny i datę produkcji. BORMECH robi durnotę, bo co roku zaczynają numerację od zera, i trzeba przez to koniecznie mieć datę produkcji spisaną.
Z innej beczki to oddałem też do naprawy/poprawy przepustnicę/krokowiec/Tigrę, bo już tak się blokowała, że obroty biegu jałowego oscylowały w granicach 2500-3500 rpm. Tragedia, jeździć się nie da. Tigra ma tak, że żeby się tam dostać to trzeba pół silnika rozkręcić - zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego, część linek i przewodów, plastiki silnika, kolektor ssący... a i tak wesoło nie będzie. Na razie po naprawie całość gra, o ile można tak powiedzieć. Obroty powoooli spadają do ok. 1400, a po zatrzymaniu spadają na 950. Uszkodzony czujnik prędkości utrzymuje podwyższone obroty. Ponoć czasem pomaga przelutowanie licznika. I tak muszę go wymontować, bo połowa podświetlenia nie działa.
Montowałem też dzisiaj plastikowe nakładki progów, bo korozja zdemontowała je dla mnie. Od strony kierowcy jest nieźle - jeszcze było do czego trytkami zamontować. Strona pasażera raczej trzyma się już tylko za pomocą siły woli i kleju silikonowego.
Wymieniłem też żarówki. Stare, niefirmowe H1 + klosze świateł z allegro = tragedia na drodze. Założyłem Philipsy H1 Visio +30%. Świecą lepiej, ale do rewelacji im jeszcze daleko. 126p ma zdecydowanie lepsze światła niż te chińskie badziewie. Ech, tuning z Radzynia...

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=Moto Krasnystaw=- Strona Główna -> HYDE PARK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin